Transportas

Krovinių gabenimas, pervežimas Lietuvoje ir užsienyje
3.00 €

Krovinių vežimas, gabenimas, perkraustymas, perkraustymo paslaugos ( be krovėjų). Vežame įvairius krovinius, prekes, statybines medžiagas, baldus, medieną iki 14 tonų ir 12 metrų ilgio. Dirbame Lietuvoje ir užsienyje. Esame savo srities profesionalai, išrašome sąskaitas. Saugus, greitas ir patikimas krovinių pristatymas. Jūsų patogumui dirbame ir išeiginėmis dienomis. Daugiau informacijos 867642762 El. Paštas sigis525@gmail.com

Brangiai superkame automobilius.
2.90 €

Brangiai superkam senus / naudotus (1970-2007 m. ) automobilius. Gali būti su defektais, arba nevaziuojancios. Atvažiuojame į vietą su tralu. Dirbame tik Vilniuje ir Vilniaus rajonose. Transportuojame. Tvarkome dokumentus. Dirbame be išeiginių. Atsiskaitome vietoje. Vilnius. Tel. nr. 2 4 6 8 5 3 7. Mob. tel. nr. 8 6 7 1 3 8 9 4 […]

Vairo aptraukimas / apsiuvimas oda, sėdynių remontas
50.00 €

Aptraukiu vairus natūralia oda. Sėdynių remontas-persiuvimas ir kitų salono dalių siuvimas. Tel. 867248364 arba 860509364, jei neatsakau rašykite SMS arba perskambinsiu pats. Miestas Vilnius, galite siųsti per autobusų stotį iš kitų miestų. Kaina: vairo aptraukimas oda 50 €, vairo aptraukimas oda su paminkštinimu 60 €, vairo nuėmimas/uždėjimas 5 €. Plačiau: www.stitch.lt

Perkraustymo paslaugos! Baldu pervezimas 8 687 32923!
8.69 €

Vykdome vietinius ir tarptautinius perkraustymus; Organizuojame ir vykdome visa kraustymo eiga; Kroviniu pervezimas Vilniuje ir Lietuvoje; Išrenkame ir surenkame baldus; Pakavimo medziagos geriausiom kainom! Taip pat kraustome i uzsieni: Svedija, Norvegija, Danija, Italija, Suomija, Latvija, Estija Siuntos i Anglija! TEL. 8 687 32923 www.kraustome.lt info@kraustome.lt

TRANSPORTO PASLAUGOS iki 1.6t Viln 868093255

Krovininiu mikroautobusu pervežu įvairius krovinius iki 1650kg( baldus, statybines medžiagas, auto – moto detales, buitinę techniką, keturačius, motociklus, euro paletes, skarda,gipsokartonas, santehnika,laminatas ir visus kitus įvairius daiktus).Kaina sutartine.Busu ilgis 3.24, sukstis 1.83, ploti

UAB „AUTOMEISTRAS“ įsikūręs Klaipėdoje, Birutės g
0.29 €

UAB „AUTOMEISTRAS“ įsikūręs Klaipėdoje, Birutės g. 14 teikia automobilių remonto, techninio aptarnavimo darbus, remontuoja benzininius ir dyzelinius variklius, atlieka kompiuterinę automobilių diagnostiką, starterių, generatorių remontą, šviesų reguliavimą ir kitus darbus. • Variklio remontas • Pakabos remontas • Aušinimo sistemos remontas • Stabdžių patikra ir remontas • Išmetimo sistemų remontas • Pavarų dėžes remonto darbai • […]

SNIEGO VALYMAS VILNIUJE, 8-659-07990, EKSKAVATORIŲ NUOMA

Su Bobcat minikrautuvais ir ekskavatoriais krautuvais nuo sniego valome: – kelius ir aikšteles – degalinių aikšteles – verslo centrų aikšteles – daugiabučių bendrijų kiemus – prekybos centrų aikšteles – logistikos centrų aikšteles – sodo bendrijų kelius – gamyklų teritorijas – viešbučių teritorijas – valstybinių įstaigų teritorijas – privačių namų kiemus – su savivarčiais teikiame sniego […]

BOBCAT NUOMA, 8-659-07990, POLIŲ GRĘŽIMAS

NUOMOJAMA STATYBOS TECHNIKA 1. Ekskavatorių krautuvų nuoma 2. Miniekskavatorių nuoma 3. Minikrautuvų nuoma 4. Žemės grąžtų nuoma (diametras 15/20/25/30/35/40/50 cm) 5. Žemės kultivatorių nuoma (žemės freza) 6. Hidraulinių vartomų planiravimo kaušų nuoma 7. Bunkerinių šluotų nuoma 8. Paletinių šakių nuoma KASIMO IR GRĘŽIMO DARBAI 1. Žemės kasimo darbai iki 5m gylio 2. Žemės gręžimo darbai […]

SNIEGO STUMDYMAS, 867649574, MINIKRATUVO NUOMA

BOBCAT SU ŠLUOTA NUOMA, 865907990, MINIKRAUTUVAS NUOMAI

PLANIRAVIMO KAUŠO NUOMA, 8-676-49574, MINIEKSKAVATORIAI NUOMAI

Ekskavatorių krautuvų nuoma; Mini ekskavatorių nuoma; Bobcat minikrautuvų nuoma; Kultivatorių nuoma (žemės freza); Planiravimo kaušų nuoma; Bobcat su paletinėmis šakėmis nuoma; Bunkerinės šluotos nuoma; Žemės grąžtų nuoma (diametras 15cm, 20cm, 25cm, 30cm, 35cm, 40cm, 50cm); Žemės kasimo darbai iki 5 m gylio; Tranšėjų kasimas su miniekskavatoriumi (vandentiekiui, dujotiekiui, elektrai); Duobių pamatams kasimas su ekskavatoriu krautuvu; […]